De dag van de klant in uw webwinkel...

Dag van de klant, waarom meedoen als webwinkelier?

Verassen is dé manier om van klanten ambassadeurs te maken. Misschien vertellen ze over je leuke verassing tegen hun netwerk? Zijn ze zo blij dat ze volgende keer zeker weer bij jou bestellen? Of ze zijn erg tevreden en laten ergens een positieve review achter. Kortom: Je maakt je klant meer dan tevreden, meer dan anders.

 

Hoe kan je je klant online in de bloemetjes zetten?

Je moet niet elke klant een groot cadeau geven of een leuke korting. Een klein gebaar is zeker voldoende. Enkele suggesties:

  1. Steek een kaartje bij elke bestelling. Handgeschreven en persoonlijk. Kost je bijna niets en geef toe, wie krijgt er niet graag kaartjes?
  2. Een klein cadeautje (eventueel in combinatie met het kaartje) wordt uiteraard enorm gewaardeerd. Probeer hier uiteraard origineel in te zijn, een balpen of sticker van je bedrijf heeft weinig emotionele waarde. Het cadeautje inpakken? Des te groter de verassing!
  3. Een speciale “dag van de klant”-actie kan ook natuurlijk. Een korting, gratis verzending?
  4. Beloon je trouwe klanten. Waarom enkel de klanten belonen die die dag bij jou bestellen? Misschien kan je al je eerdere klanten ook bedanken met een mail, korting, kaartje…
  5. Geen tijd voor deze zaken? Of misschien is dit moeilijk? Wat dacht je van een leuke video die ja na het afrekenen toont waarin je je klant bedankt? CoolBlue doet dit standaard bij elke klant en dat komt erg sympathiek over!
Geschreven op 10 september 2015 door Dieter Coopman

Dieter staat mee in voor het uitzetten van de krijtlijnen binnen de verschillende eigen softwares. De technologische evoluties worden door hem op de voet gevolgd en doorgebriefd naar het team zodoende dat we steeds de beste applicaties kunnen aanbieden.


Waarom Delta Solutions?

  • Webshops die verkopen
  • Een oplossing voor al uw online problemen
  • Eén aanspreekpartner
  • Correcte prijs/kwaliteit garantie
  • Wij werken tot u tevreden bent

Kom praten over uw project !

Heeft u nog vragen ? Aarzel niet ons te contacteren en we helpen u graag verder bij een kop koffie

Door dit aanvinkvak aan te vinken ga je akkoord dat uw data opgeslagen en verwerkt wordt door deze website